Céges nullás igazolásra volt szüksége a KB-tagnak, nem először, így tudta, mi az ügymenet: meghatalmazás, ügyintézőhöz járulás, ő megnézi a gépen, és kiállítja. Vagy nem, ha tartozást lát. De meglepetés bárhol lehet, az APEH sokat fejlődött vissza, mert míg az elmúlt években néhány nappal az utalás és a bevallás után össze tudták nézni a kettő, valamint az egyenleget, ez most nem ment.
Kiderült, hogy újítottak a rendszeren, de hiba csúszott, mert az ügyintézők még egy idei tételt se látnak, meg persze az egyenleg sincs meg ott, ahol szokott, úgyhogy visszatértünk a kézi módszerhez. Külön-külön kinyomtatták innen-onnan azt, hogy mennyit fizettünk, és hogy mennyit kellett volna, aztán amikor minden tétel egyezett, jöhetett az igazolás.
Ha holnap újra kell ilyen papír (márpedig ez előfordulhat), előlröl kezdik az egészet, még akkor is, ha közben nem keletkezhetett újabb befizetési kötelezettség. A procedúra majdnem egy órát vett igénybe, mondjuk voltak is szép számmal ügyfelek.
Utolsó kommentek