HTML

Utolsó kommentek

  • Világnézet Netes Napló: A mi történetünk itt van leírva és a végén megtalálható a Tigáz feljelentése üzletszerűen elkövetett csalás és garázdálkodás miatt. Amit 2014.08.14-én vet át a nyomozóhatóság. TiGáz csalás és gará... (2014.08.16. 06:55) Fostalicskák
  • prokontra: Sajnálom. Kevés szabadidőm lévén utóbb már nagyon keveset, alapos szelektálással olvasok. És most ez is kiesik az olvashatók, emészthetők közül... Azért azt ne feledd, hogy az általad (is) ekézett s... (2014.08.13. 09:27) Szünet
  • Lesley: rákérdezek: beléptél az Ország Gyűlése Mozgalomba, ez foglalja le minden időd és azért nem írsz, mert a FőVezír jobban ír? :D :D :D (2014.08.12. 12:25) Szünet
  • rás: Értelek, sajnálom; pihend ki magad! (2014.08.11. 11:57) Szünet
  • bizottsagiirnok: Én most tudtam ott kommentelni: lmp678.blog.hu/2014/06/28/drogpolitika_2_0_szoba_a_nyolcban#comment-form (2014.07.28. 15:14) Aki vissza akarja hozni a vajdarendszert
  • Utolsó 20

Levelek

mail.png

Címkék

adó büdzsé (5) ajjaj (164) államtitok (8) állat (20) anyag (1) ausztrália (11) bajnai (8) balog (7) bokros (1) bolondság (34) boross (1) buziság (137) canga (83) cigányok (134) Címkék (1) csehek (20) dávid (5) európai parlament (17) európai unió (55) ficsor (1) film (59) (9) gumi (5) gusztos (1) gyenesei (1) gyurcsány (23) horváth (1) kampány2010 (32) kicsi kocsi (58) kommandó (1) könyv (25) külpol (7) lakossági fórum (30) lamperth (3) lázár (23) lehetmás (7) lévai (8) magán (240) mani (9) másblogolvasás (180) maszekolós (1) média (218) mese (15) mesterházy (5) múltidézés (195) négyharmad (11) new (1) nyilvánosság (9) nyolcker (575) ombudsman (13) önkormányzat (689) orbán (17) oslo (22) ötpont (102) pápa (2) pia (4) politikusok (550) program (35) rózsa (1) schmitt (56) semjén (6) sólyom (12) suli (4) szili (22) szilvásy (4) színház (40) szoc (4) szűcs (6) táltosok (2) tarlós (28) technika (3) toronto (18) veres (3) vers (3) vonat (6) york (1) zene (122) zsaruk (35) Címkefelhő

Friss topikok

  • Világnézet Netes Napló: A mi történetünk itt van leírva és a végén megtalálható a Tigáz feljelentése üzletszerűen elkövete... (2014.08.16. 06:55) Fostalicskák
  • prokontra: Sajnálom. Kevés szabadidőm lévén utóbb már nagyon keveset, alapos szelektálással olvasok. És most ... (2014.08.13. 09:27) Szünet
  • bizottsagiirnok: Én most tudtam ott kommentelni: lmp678.blog.hu/2014/06/28/drogpolitika_2_0_szoba_a_nyolcban#commen... (2014.07.28. 15:14) Aki vissza akarja hozni a vajdarendszert
  • bizottsagiirnok: Sok anyag egy ügyről itt: www.bszf.hu/index.php?option=com_wrapper&view=wrapper&Itemid=62 ... (2014.07.16. 08:18) Nem fekete-fehér
  • bizottsagiirnok: De, természetesen jelent némi protekciót, egy betű nem számít. A darutoll azért nem árt. (2014.07.07. 21:46) Mint tehénen a gatya

Linkblog

Kinek kell szólni?

2013.02.28. 10:02 bizottsagiirnok

Hogy a Mátyás téren ideje lenni helyrehozni a homokozó hiányos deszkáit, meg felszerelni a hintákat, meg kicserélni a régen kiégett izzót az egyik lámpából, meg - és főleg - kitalálni, ki és hogyan működteti a teret.

Majd ha mindez megvan, azonnal el is kéne kezdeni. Mert már ma is késő. Ugyanis - bármilyen váratlanul is jött - itt a tavasz.

16 komment

Címkék: önkormányzat nyolcker

A bejegyzés trackback címe:

https://kozpontibizottsag.blog.hu/api/trackback/id/tr165109563

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

08.szabogabor 2013.03.05. 07:41:47

Azért kíváncsian várom, hogy az égőbecsavaráson túl mikor sikerül jogvédő önmagadat megtalálni. Mondjuk azzal az aprósággal kapcsolatban, hogy Mátyás téri cigány ismerőseidet szervezett módon titkos megfigyelés alanyaivá tették hónapokon keresztül.

bizottsagiirnok 2013.03.05. 11:13:13

Fontosabb ez, mint gondolnád, alapnak kéne lennie a jól működő önkormányzatnak (nagyon hosszú ideje), ahol nem mellesleg nem viszünk pénzt kirakott expolginak, egyáltalán, nem lépünk törvénytelenséget. De ilyen nem volt, és évek óta nincs is. Sőt az elmúlt sok év vezetett ide, sok remek ember együttműködésével. Közös a siker.

Lesley · http://8ker.blog.hu/ 2013.03.05. 11:56:45

@08.szabogabor: az bőven elég, ha te foglalkozol ezekkel, nem? elég nagyfijú vagy már; na meg politikus, szóval hajrá

08.szabogabor 2013.03.05. 12:36:05

Örülök, hogy Lezli is írt, legalább egyszerre látom mindkettőtöknél előfeltételezésem igazolását.

A tömeges tiltott megfigyelés nem zavar Titeket. Ez ám a civil kurázsi.;)

Nem baj, olvasgassátok azért majd az országos sajtót, hátha megtudjátok belőle, hogy mi zajlik az ablakotok alatt.

bizottsagiirnok 2013.03.05. 13:11:23

Hát, ez egy remek válasz volt. Mindig szerettem a minősítést, jótanácsot, köszönöm most is:)

Lesley · http://8ker.blog.hu/ 2013.03.05. 13:50:48

@08.szabogabor: ha többet fizetsz, mint mátéka, akkor jobban érdekel ám

08.szabogabor 2013.03.05. 13:52:05

@Lesley: Épp mostanában derült ki, hogy egy lyukas garast sem érsz;)

prokontraa 2013.03.06. 04:46:19

Tisztelt szabogabor! Jómagam felsorolni is nehezen tudnám, mi minden zavar a kerület működésében. Mint Önt is - az utóbbi hónapokban. Sőt. Az álomváros elképzelése nagyrészt tetszik. De: egyetlen valódi, jóérzésű civil sem fog azonosulni és Ön mellé állni a "harcban" - bármilyen hangzatos és tetszetős célokat fogalmaz meg - , ha végig gondoljuk, hogy milyen súlyos helyzetet teremtett Ön a kerületben akkortájt, amíg Kocsis Máté ( s ezzel együtt a helyi fidesznyikek) hű szolgálója volt. Ezért nincs bizalom, nincs közelítés - és bármit tesz, ír - nincs hitelesség. Amit én a magam részéről nagyon sajnálok, de ezt az együttműködési lehetőséget ezúttal nem a civilek szúrták el.

08.szabogabor 2013.03.06. 06:18:36

@prokontraa: Jó lesz a nap, ha ilyen vidáman kezdődik...

Az "valódi, jóérzésű civil" definíció olyan többesszám, ami kis szerepzavarra utal. Nem látom ugyanis azokat a civileket Ön, KB világa, és Lezli mögött, akikre vonatkozhatna. Vagy Önök hárman azok?

Csak kérdem, annak tudatában, hogy Józsefváros messze legnagyobb civil szervezetét vezetem. Akkor az a százas nagyságrendű ember, aki velem tart, az nem valódi és nem jóérzésű Ön szerint. Mosolyogjunk ezen egy jót:)

És hát van itt egy kis félreértés. Nem együttműködést hiányolok, hanem csak tisztázni gondoltam egyenesben is, hogy a "valódi, jóérzésű" civileket hidegen hagyja a lopakodó diktatúra. Tisztáztam. Jó civilkedést;)

prokontraa 2013.03.06. 06:42:04

@08.szabogabor: Jónéhányunkat már akkor zavartak a városvezetés diktatórikus, szegénységellenes, cigányüldöző megnyilvánulásai, amikor Ön még tűzzel-vassal próbálta elnyomni hangunkat, tanácsadóként. Engem legalábbis nagyon. Szóljon, akit nem.

08.szabogabor 2013.03.06. 07:21:58

Én mint a cigányüldözéshez asszisztáló, tűzzel vassal elnyomó...

Najó, akkor erre pár példát bitte...

A diktatórikusról meg a szeénységellenesről majd a viccfolyam következő részében, először a cigányüldözős, tűzzel-vassal elnyomóson próbáljunk meg némi tényanyaggal átlendülni...

08.szabogabor 2013.03.06. 22:29:26

Szóval csak büfike volt. Gondoltam. "Valódi, jóérzésű" civil beírás. És hiteles is...

prokontraa 2013.03.07. 10:02:55

@08.szabogabor: Ne legyen íly türelmetlen.
Szóval: Ön annak idején úgy döntött, hogy egy olyan politikus karrierjét építi fel, aki miépes múlttal, vitéz apukával, a Horthy Miklós Társaság alelnökeként vezeti majd azt a kerületet, ahol a lakosság 1/3-a cigány. Akkor még nem látta a rasszizmus veszélyeit. Nagy baj. Ez lett belőle.
Jómagam egyszer írtam arról a fb-on, hogy személyes beszélgetésem alkalmával Kocsis úgy nyilatkozott, hogy azért nem írt ki, és nem is fog kiírni bérlakás pályázatokat, mert nem akarja, hogy azt nyolcgyermekes szabolcsiak nyerjék meg. Kommentjében tanácsadóként nem a nyílt cigányellenesség zavarta Önt, hanem az, hogy én vajon felvettem vagy nem a beszélgetést. (!)
Persze, csak az ökör konzekvens, változnak az idők, változnak a prioritások, változnak a barátok. Ma már Ön is úgy fogalmaz, hogy Józsefvárosban életszerűen nem juthat lakáshoz egy cigány.
A diktatórikus vezetés csíráit többen már a kezdetektől megtapasztalhattuk, olyan apróságokban, mint pl. a Kocsis oldaláról való letiltás meg a hivatalnokok piti személyes bosszúállásai, hivatalos ügyeink elsüllyesztése, vagy éppenséggel olyan határozatok meghozatala, amik - vállaltan -milliós károkat okoznak magának az önkorminak, de juszt se kedveznek a nem pártkatona ügyfélnek, stb. Ja, mostanság Ön is hasonló anomáliákat tapasztal? Érdekes.
Szorítok a romákért, hogy ne érje őket csalódás, ne csak eszközei legyenek a Kocsis elleni harcnak.

08.szabogabor 2013.03.07. 10:51:25

@prokontraa: Ezekről azért Ön is tudja, hogy erős csúsztatások, és a tényekkel hadilábon állnak. Amíg volt ráhatásom, az Önkormányzat hivatalos fészbuk felületén nem volt cenzúra. Önt Kocsis saját sézbukjáról tiltották ki, oda nem volt ráhatásom. De amire volt, ott bizony védtem a véleményszabadságot, amíg csak bírtam. Mint nyilván emléxik rá, meg az ezzel kapcsolatos beszélgetésünkre is, csak az most aláásta volna az érvelését.

A lehallgatásokra pedig anno éppúgyb érzékeny voltam, mint a tiltott megfigyeléskre. MIndegy ki csinálja, Ön vagy épp Kocsis.

A tűzzel-vassal elnyomás esetemben annyit jelentett, hogy minden létező netes fórumon vállaltam minden témában a vitát. ha ez az elnyomás, akkor most is elnyomó vagyok.

semmiféle adminisztratív eszközt soha nem alklamaztam, és minden ponton, ahol csak tudtam, és amiről tudtam, megakadályoztam az adminisztratív lépések megtételét.

Miben is változtam?

Ja, abban, hogy mikor Kocsis elkezdett három év után elindulni egy olyan úton, amiben már nem értettem vele egyet, akkor otthagytam, és ellene fordultam. Elveimhez hűen, és egzisztenciális érdekeimet semmibe véve.

Sok ilyen "hiteltelen" politikust kívánok Önnek.

prokontraa 2013.03.07. 12:19:37

@08.szabogabor: Egy pillanat!
Akkor válasszuk szét a dolgokat, mert a lényeget mintha nem is olvasná.
Tehát. Vegyük sorba a "csúsztatásaimat".
1. "Ön annak idején úgy döntött, hogy egy olyan politikus karrierjét építi fel, aki miépes múlttal, vitéz apukával, a Horthy Miklós Társaság alelnökeként vezeti majd azt a kerületet, ahol a lakosság 1/3-a cigány."
Így volt? Így. Tény. Mindezek ellenére ezerrel tolta a szekerét Kocsisnak, aki mindig is nehezen tudta titkolni szélsőjobbos, antiszemita nézeteit. És gyakran beszélt butaságokat ott, ahol nem kellett volna. Mindenkinél jobban épp Ön tudhatta ezt, mégis kiállt mellette. Ott, akkor nem izgatta a minden tekintetben ellehetetlenített cigányok sorsa?
2. " A lehallgatásokra pedig anno éppúgyb érzékeny voltam, mint a tiltott megfigyeléskre. MIndegy ki csinálja, Ön vagy épp Kocsis."
Nos, Kocsis nyílt rasszizmusát Ön a feltételezett lehallgatással próbálta elkenni. Mélyen hallgatott viszont cigánykérdésben.
3."... mikor Kocsis elkezdett három év után elindulni egy olyan úton, amiben már nem értettem vele egyet, akkor otthagytam, és ellene fordultam."
Ebben csak az a bibi, hogy Kocsist így kaptuk. Éppen lezárult szocializációja okán lett, ami lett. Ami utána következett, az már - Önnek is köszönhetően - csapatmunka eredménye.
Az, hogy később Kocsis pelepiszkított a JVSZ működésébe, előtérbe helyezte Önnél a cigányok érdekvédelmét, - ami önmagában persze, hogy nagyon jó - ám az előzmények ismeretében a dolgok szemlélője bizony hiteltelennek látja.
4. A fb letiltás kevésbé fajsúlyos dolog, megvagyok nélküle :), megjegyzem, nem túl életszerű az érve, - miszerint arra nem volt ráhatása -, hiszen minden létező oldalon Ön teljhatalommal kommunikált Kocsis helyett.
A kabinet, a jegyző kiszemelt ellenzéki személyeiről is feltételezhetően volt tudomása, - bár ez sem lényeges már.
Hát így.
Sok sikert a munkájához.

08.szabogabor 2013.03.07. 15:05:27

@prokontraa: Alapvető tévedése, hogy Kocsisnak lezárult volna a szocializációja. Nemhogy akkor nem volt ez így, mikor támogatni kezdtem, hanem még a mai napig sem. Amíg mellette voltam sem antiszemitizmus, sem cigányellenesség a részéről sem informálisan, sem formálisan nem volt. Elég sokat voltam vele, hogy tudjam.

Abban tévedtem, hogy azt gondoltam: önmagától nem rasszista, és a MIÉP-be csak apai hatásra lépett ki, majd megtalálta önmagát. Nem így volt, erre kellett rájönnöm 2011 végén.

Az Ön bemenése Kocsishoz pedig a hajléktalan-ügyi népszavazási kampány kellős közepén volt, ahol ellenkező állásponton voltunk, és nem volt épp az érdemi vitának kedvező légkör egy lehallgatással kezdés. Ne vegyük ki az életkörnyezetbeől az eseményeket, mert akkor nem értjük meg azokat.

A valóság az, hogy egy cigányellenes Kocsis soha nem támogatta volna egy saját munkaerős 120 fős, számára ismerten lakosságarányos cigány munkavállalókat alkalmazó intézmény (JVSZ) létrehozását. Valami történt a háttérben 2011 és 2012 között december-januárban. nem tudom mi, de addig megyek, amíg megtudom.

Kocsis oldalára egy percig nem volt ráhatásom. Még az Önkormányzati fészbuknak sem voltam szerkesztője, de oda rá tudtam hatni.Ha lett volna ráhatásom a Kocsiséra, akkor ott sem lett volna cenzúra.

Rimán kabinetfőnökkel majd jegyzővel a választások után igencsak feszültté vált a viszonyunk, ha olvassa, amiket írok, akkor tudja. Rengeteg dologba próbált belenyúlni, ahol azt észleltem, megpróbáltam kivédeni. Sem erőm, sem kapacitásom nem volt a hivatali játszmáikra, nem is volt ilyen feladatom. Stratégiai tanácsadóként makroügyekkel és az azokhoz kapcsolódó szervezetfejlesztési és kommunikációs dolgokkal foglalkoztam. Egyedi ügyekkel csak nagy elcseszések helyrehozása érdekében.
süti beállítások módosítása