Régóta meg akar nevezni a KB-tag néhány céget, melyről tucatszám gyűjtött rossz tapasztalatot, gyakran úgy, hogy csupán egy egyszerű ügyet akart elintézni. Egy mai indexes cikk aktuálissá tette a dokumentációt:
Első helyezett a cikkben is említett TIGÁZ, ahol négy hónap alatt semmire nem jutottam. Az alapprobléma az volt, hogy sokat számláztak, és havonta - kedvüktől függően- 2-3 számlát küldtek, némelyik az előzőek közül sztornírozott egyet, a többi újabb kiadást jelentett. E-mailben történő reklamálásra többször azt írták, hogy "álláspontjukat fenntartják", az érveléstől megkíméltek. Most ott tartunk, hogy sikerült otthagyni őket, rendezetlen még úgy 15 000 Ft, azaz náluk van, és vissza kell szereznem. Soha többet hozzájuk, csak ha senki más nem lesz a piacon, és nem lehet átállni fényre-fára-hőenergiára. Rosszul működnek, az ügyfélszolgálatuk is csapnivaló.
A második a Práter utcai SPAR, ahol teljesen véletlen, mi maradt meg előző napról, és mi aznapi, meg vonzódnak a pénztársorhoz, de a legizgalmasabb az volt, amikor egy sajtra közölték, hogy azt nem lehet megvenni, mert rossz a vonalkódja. Nem egynek, mindnek, és nincs arra mód, hogy korrigálják, le nem vették a polcról, hanem a pénztáros tette félre az azt vásárlók kosarából. Sajnos csak az esik útba, így 1-2 hetente egyszer mégis oda megyek. Itt a legjobb a 15 dkg párizsiban eldugott három párizsivég volt, a kettő az általános, valószínűleg nagyon rövid rudakat kapnak.
Harmadik a rendőrség (Pest-megye, Dabas), ahol azt próbálják meg már többször megmagyarázni, hogy egy ügyintézés (igen, a jogsi) miatti hátránynak senki nem az okozója. Merthogy ott csak jól dolgoznak, esetleg régen mások hibáztak. Ez a sztori többet is megérne, de le vannak tojva, meg a nyolckeres okmányirodai értelmes ügyintéző kitolta a fostalicskájukat a sárból.
Tessék ügyintézni, szolgáltatót keresni értelmesebb országban. De párizsiért is utazni, tiszta téboly:-)
Utolsó kommentek