HTML

Utolsó kommentek

  • Világnézet Netes Napló: A mi történetünk itt van leírva és a végén megtalálható a Tigáz feljelentése üzletszerűen elkövetett csalás és garázdálkodás miatt. Amit 2014.08.14-én vet át a nyomozóhatóság. TiGáz csalás és gará... (2014.08.16. 06:55) Fostalicskák
  • prokontra: Sajnálom. Kevés szabadidőm lévén utóbb már nagyon keveset, alapos szelektálással olvasok. És most ez is kiesik az olvashatók, emészthetők közül... Azért azt ne feledd, hogy az általad (is) ekézett s... (2014.08.13. 09:27) Szünet
  • Lesley: rákérdezek: beléptél az Ország Gyűlése Mozgalomba, ez foglalja le minden időd és azért nem írsz, mert a FőVezír jobban ír? :D :D :D (2014.08.12. 12:25) Szünet
  • rás: Értelek, sajnálom; pihend ki magad! (2014.08.11. 11:57) Szünet
  • bizottsagiirnok: Én most tudtam ott kommentelni: lmp678.blog.hu/2014/06/28/drogpolitika_2_0_szoba_a_nyolcban#comment-form (2014.07.28. 15:14) Aki vissza akarja hozni a vajdarendszert
  • Utolsó 20

Levelek

mail.png

Címkék

adó büdzsé (5) ajjaj (164) államtitok (8) állat (20) anyag (1) ausztrália (11) bajnai (8) balog (7) bokros (1) bolondság (34) boross (1) buziság (137) canga (83) cigányok (134) Címkék (1) csehek (20) dávid (5) európai parlament (17) európai unió (55) ficsor (1) film (59) (9) gumi (5) gusztos (1) gyenesei (1) gyurcsány (23) horváth (1) kampány2010 (32) kicsi kocsi (58) kommandó (1) könyv (25) külpol (7) lakossági fórum (30) lamperth (3) lázár (23) lehetmás (7) lévai (8) magán (240) mani (9) másblogolvasás (180) maszekolós (1) média (218) mese (15) mesterházy (5) múltidézés (195) négyharmad (11) new (1) nyilvánosság (9) nyolcker (575) ombudsman (13) önkormányzat (689) orbán (17) oslo (22) ötpont (102) pápa (2) pia (4) politikusok (550) program (35) rózsa (1) schmitt (56) semjén (6) sólyom (12) suli (4) szili (22) szilvásy (4) színház (40) szoc (4) szűcs (6) táltosok (2) tarlós (28) technika (3) toronto (18) veres (3) vers (3) vonat (6) york (1) zene (122) zsaruk (35) Címkefelhő

Friss topikok

  • Világnézet Netes Napló: A mi történetünk itt van leírva és a végén megtalálható a Tigáz feljelentése üzletszerűen elkövete... (2014.08.16. 06:55) Fostalicskák
  • prokontra: Sajnálom. Kevés szabadidőm lévén utóbb már nagyon keveset, alapos szelektálással olvasok. És most ... (2014.08.13. 09:27) Szünet
  • bizottsagiirnok: Én most tudtam ott kommentelni: lmp678.blog.hu/2014/06/28/drogpolitika_2_0_szoba_a_nyolcban#commen... (2014.07.28. 15:14) Aki vissza akarja hozni a vajdarendszert
  • bizottsagiirnok: Sok anyag egy ügyről itt: www.bszf.hu/index.php?option=com_wrapper&view=wrapper&Itemid=62 ... (2014.07.16. 08:18) Nem fekete-fehér
  • bizottsagiirnok: De, természetesen jelent némi protekciót, egy betű nem számít. A darutoll azért nem árt. (2014.07.07. 21:46) Mint tehénen a gatya

Linkblog

Továbbra sem anyagyilkos

2011.02.10. 12:17 bizottsagiirnok

Mármint a nyóckeres polgi, aki nemrég arról beszélt, hogy olyan kerületet szeretne, ahol a képviselők munkáját nem zavarja külső vélemény, ahol nem kell elviselniük névtelen bloggerek kérdéseit, javaslatait, nem kell reagálni a felvetéseikre. 

Hogy aztán ezt ő minek hívná, azt nem tudom, mindenestre lehet, hogy a rend iránti - igen szelektív - vágyának ez lesz a következő mérföldköve. Azt hiszem, sőt, azt remélem, nem fog sikerrel járni. Viszont ha vannak sérelmei, megpróbálhatja orvosolni, tudhatja a módját, elvégre jogász is. 

Ez az általánosítgatósdi rossz mérkőzésre veti őt, a végén még rá kell döbbennie, hogy elvitték alóla az egész pályát. Aztán érdemes megnézni, mire megy egy választott képviselő a lakossági háborúkkal, meg olvasni arról, mire jó a net. Ha ez megtörtént volna, a facebook-os kínos polgármesteri bukta sem következett volna be. Vagy ha már igen, legalább orvosolni próbálhatták volna.

Idézet következik a nyolckeres képviselő-testület ülésén (január 19.) készült jegyzőkönyvből (27. oldal), a szó Kocsis Máté polgármesteré, egy képviselői kérdésre válaszol, kiegészítve a bloggerekről kifejtett korábbi véleményét.

 

"Én, ha így tetszik, leszóltam a blogokat, hát, ahogy ön fogalmaz, úgy fogalmaz. Két dolgot sérelmeztem, azért válasszuk ketté. Az egyik, hogy szerintem nem szerencsés, ha egy képviselő a blogokon keresztül ismeri meg a kerületet. Ez volt az egyik, amit én szóvá tettem, hogy nekem önmagában az érdekes, ha a képviselők blogokból informálódnak a kerület életéről. Én nagyon ritkán olvasok blogokat, és elég sok mindent szerintem saját tapasztalatból jobban tudok. De pusztán csak az önök, vagy valamennyi blogolvasó képviselőnek szántam. Ez volt az egyik üzenet, hogy furcsán veszi ki magát, ha pusztán onnan ismerik meg a kerület ügyeit. A másik, amit sérelmeztem, ezt szívesen elismétlem, ha ezzel segítek a jövő heti blogélet fellendítésében, az, hogy nem tartom szerencsésnek a partvonalról való arctalan és névtelen bekiabálást felelősségvállalás nélkül. Ezt önöknek, mint esküt tett képviselőknek nem kell különösebben mondanom, nem is tartom egy egyenes dolognak különben. Mindenkinek lelke rajta, hogy, tisztelet a kivételnek, de kevesek kivételével, akik arcukkal, nevükkel vállalják az internetes írásaikat, azon túl ez egy működő gyakorlat, én ezt elfogadom, de hogy a kerület felelősségteljes Képviselő- testületének döntéseire hatékony befolyása szerintem nem jó, ha van, azt pusztán azzal tudom indokolni, hogy az az önök és az én munkámnak is az erős kérdőjele. Mert akkor miért nem a bloggerek a képviselők, tisztelt képviselők, akkor miért vállalták önök el, hogyha a bloggerek után mennek, és nem a bloggerek mennek önök után, és nem az önök városi javaslatait fogadják meg a bloggerek, hanem önök a bloggerek városi javaslatait, akkor miért önök ülnek a Képviselő-testületben. Nekem pusztán ez a problémám, de ezt jövő héten is elismétlem szívesen. Én pusztán ezt a felelősség nélküli, hangsúlyozom, a felelősség nélküli, partvonalról való, nagyon éles szavú, nagyon kritikus bekiabálást nem tartom egy, hogy mondjam, egy korrekt dolognak. Egyébként én inkább, megnyugtatásul mondom, a jövőben én továbbra is az önök véleményére inkább fogok támaszkodni, valamennyiükére, mint egy általam sosem látott blogíróéra. Erre utaltam a múltkor, amit most megismételtem, bízva abban, hogy jövő héten megint anyagyilkos lehetek a blogokon."

Szólj hozzá!

Címkék: önkormányzat politikusok nyolcker

A bejegyzés trackback címe:

https://kozpontibizottsag.blog.hu/api/trackback/id/tr412651390

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása